
مهدی میررفیعی
ایشان دانشآموخته مدرسه بازاریابی آمریکا در دبی و آکادمی LG در کره جنوبی هستند و سابقه معاونت امور مشتریان شرکت LG در ایران را در کارنامه خود دارند. طی سالهای فعالیت حرفهای، در جایگاه مدرس و سخنران به تدریس موضوعاتی همچون مهارتهای ارتباط با مشتری (MOT)، بازاریابی و فروش، هوش هیجانی، رمز ارزها، هنر اثرگذاری و متقاعدسازی پرداخته و همچنین در دانشگاه علمیکاربردی گلدیران به عنوان مدرس آموزشهای آزاد فعالیت داشتهاند.
تجربه مدیریتی و مشاورهای ایشان نیز گسترده و متنوع است؛ از عضویت در هیئتمدیره شرکت پرنسس هالیدیز در گرجستان گرفته تا مدیریت دفتر شرکت نوآوران صنعت در دبی و همکاری به عنوان مشاور با برندهای مطرحی همچون ویچی در ایران. علاوه بر این، همکاری نزدیک با شرکتهایی چون مهرآذین در کرمان و گروه صنعتی نصر در اصفهان بخشی از مسیر حرفهای ایشان بوده است.
ایشان تاکنون بیش از ۲۰۰ سمینار و کارگاه آموزشی در سطح کشور و خارج از کشور برگزار کردهاند و با سازمانها و نهادهای برجستهای همچون شرکت LG، بانک تجارت، سایپا، گلدیران، مادیران، بانک شهر، کمیته امداد امام خمینی، موسسه تحقیقات واکسن و سرمسازی رازی، کارگزاری بورس مفید، سپردهگذاری مرکزی بورس، شرکت نفت و گاز سرو، موسسه قانون گستر و بسیاری دیگر همکاری داشتهاند. همچنین در حوزه آموزشهای تخصصی با دانشگاه آزاد کاشان، مراکز آموزش بازرگانی تهران، قم و کاشان، موسسات آموزشی تداک و آریانا و نیز اتحادیهها و انجمنهای صنفی از جمله اتحادیه شرکتهای پخش، اتحادیه فرش و اتحادیه سالنهای زیبایی در شهرهای مختلف کشور همکاری گستردهای داشتهاند.
سوابق آموزشی ایشان تنها به سازمانهای بزرگ محدود نبوده و طیف متنوعی از کسبوکارها و برندهای داخلی و خارجی، از جمله برندهای آرایشی و بهداشتی ویچی و آتوسا، شرکتهای فرش ایران مهر و جانان، مجموعههای رسانهای همچون پارس نوین مدیا و دهها سالن و موسسه زیبایی در سراسر کشور از خدمات آموزشی و مشاورهای ایشان بهرهمند شدهاند.
